Bu şarkıyı SEN DE SEV, Eurovision!

Eurovision’da Türkiye’yi temsil edecek olan ‘zıpır’ şarkıcı Can Bonomo’nun ‘Love Me Back’ şarkısı, 1,5 ayda tamamlandı.  Şarkıda tamamı canlı 0larak kullanılan enstrümanlar neşeli bir armoniyle dinleyeni dansa davet ediyor.

 

İzmirli Can Bonomo, sözünü bestesini kendi yaptığı şarkısından umutlu. Her ne kadar eleştirenler olsa da o zaten bunun farkında, kabullenmiş durumda. Anadolu Ajansı’nın kendisiyle yaptığı röportajda “Sahnede okudum geldim, yolda çok tebrik ettiler, kutladılar. Henüz büyüklerimizin, ağabeylerimizin, ablalarımızın, sanatçı dostlarımızın ne düşündüklerini öğrenecek fırsatım olmadı. Umarım beğenmişlerdir. Ama genel olarak beğenilmiş. Zaten bir müziği herkese beğendirmek imkansıza yakın denebilecek derecede zordur. Çünkü herkes her müziği beğenemez. İnşallah beğenenler çok olur, ümidimiz o’açıklamasında bulundu.

Tamamı canlı olarak çalınan enstrümanlar ile kaydedilen parçada, elektro gitar, davul ve basın yanında bağlama, cura, klamet, tuba, trombon, tef, bendir, darbuka ve geniş yaylı grubu kullanılmış Yani yok yok.

Can Bonomo’nun şarkısının Türkçe sözleri şöyle:

”Ooo, hey hey!/Bebeğim, bugün sen de beni sev/Batırıp gemilerimi/Yelken açma uzaklara

Oooo, aa!/ Bebeğim beni geri çevirme/ Sen bana bütün aşkını ver/ Ben giderim uzaklara

Ben yalnız bir denizciyim/ İçerek geçer gecelerim/ Gemim umuttandır benim/ arar durur senin denizlerini

Hadi sen de atla gemime/Ayaklarını yerden keseyim/ Sen de beni seviyorsun bebeğim/ Bana yalan söyleme/ Sen de beni, seni sevdiğim kadar sev ve söyle: na na na…

Oo, oooo!/ Biraz rock’n roll’a ihtiyacımız var/Ruhumu ezme bebeğim ve beni düşünme

Bebeğim, bugün sen de beni sev/ Batırıp gemilerimi yelken açma uzaklara

Korsanlar, açık denizler, tehlikeler, toplar ve iksirler/Bir denizcinin tutkusu, okyanusları fetheder/Benimle söyleyin çocuklarım.”

Bu şarkıyı SEN DE SEV, Eurovision!” üzerine 2 yorum

  1. bence hiç şansımız yok Adele falan katılıyormuş diye duydum. Rammstein ve children of bodom da cabası. 😀

  2. Geri bildirim: Milyonlar Can Bonomo dinliyor « popüler mevzular

Yorum bırakın